Topp dag

Idag har det virkelig vært en opptur!
Først bytur med Laila & Amalie. Babykino var glimrende, lite folk og behagelig lydnivå!
Amalie var i ekstase over den store tv-skjermen, satt med åpen munn og store øyne den første halvtimen. :)
Resten av tiden satt hun på fanget til tante, spiste litt på sjokoladepapiret mitt og kosa seg med tigergutt.
Ikke en lyd, og bortsett fra en tur ut for å skifte bleie merka vi knapt at hun var med.
Filmen var morsom, jeg fikk faktisk latterkrampe midtveis - og det er ikke ofte det skjer på kino.
Amalie ble påvirket av tanta, og satt å gapskratta uten lyd vel og merke! :)

Tusla ned til Panduro etter filmen. Jeg sa for meg selv ca. 100 ganger at jeg IKKE skulle kjøpe noe. Knakk sammen likevel, dog ble sluttsummen bare 60 kr men likevel - jeg har nå bevist at jeg ikke har viljestyrke når det gjelder scrappingutstyr.

Nå har jeg fixa et par sider i Isak-album versj.2, mens Stig har sett film på loftet.
Har planer om å finne senga tidlig ikveld, må jo være klar for en ny arbeidsdag...

Ingen kommentarer: