Første dag på jobb

Morgenfrisk og rask møtte jeg på jobb 0745 idag.
Hadde et visst håp om at de hadde et lite opplegg klart, med hvordan vi skal gjøre det fremover.
Ihvertfall at de hadde noen tanker på hva jeg kunne ta tak i med mine 2 halvdager i uka.
Men neida, jeg kom visst tilbake litt for tidlig? For ingenting var overhodet planlagt, og alt var akkurat som før jeg dro ut i permisjon. Bortsett fra masse nye folk, som lurte på hvorfor jeg hadde vært borte - og hvorfor i all verden jeg hadde hatt så kort fødselspermisjon?

Formiddagen gikk stort sett med til å prate skit, og legge kabal! :-o
Fikk da endelig sjefen min i tale på slutten av arb.dagen og var ganske klar på at noe bør være på plass når jeg kommer på torsdag!

Nå er jeg sliten, har vært noen slitsomme telefonsamtaler idag. Tror jeg rett og slett skal finne senga snart. Må bare prate litt med Brosjan på msn først. :)

Ingen kommentarer: