Endelig fredag!

Denne uka har vært lang synes jeg, tross helligdag på mandag.
Skal bli deilig med helg, helt uten planer! (bortsett fra å være sjåfør for foreldrene mine i morra kveld)

Idag har jeg vært på verksted med bila vår. Stig(!) klarte jo å ødelegge speilet på høyre side ifb ut-rygging i parkeringsgarasje. Det kosta den nette sum av 3.600,- for montering av nytt! :-o
På turen hjem handla jeg mat og div. klær til Silje. Hun har vokst endel i det siste, så det er behov for påfyll i kommoden. Det ble en topp, dongeribukse og skjortekjole. I tillegg kjøpte jeg et undertøysett, hun har fått dilla på topp og truse i samme mønster.

Ikveld blir det hjemmelaget pizza, det er kjempelenge siden sist! Har jo blitt stamkunder på pizzabula rett borti gata her, men godt med hjemmelaget innimellom.

Forøvrig har jeg "slått opp" med ei venninne idag. Skal skrive mer om det senere...

Ingen kommentarer: