På besøk



Fikk melding fra Brosjan i formiddag, om at Amalie gjerne ville treffe onkel&tante - da er vi ikke tunge å be akkurat! ;)
Silje er heller ikke sein i avtrekker'n, så lenge hun får holde og kose litt med litjtuppa!
Kosa oss med boller & kakao.

På tur hjem hadde Stig&Silje en overraskelse til meg; det ble middag på Fellini idag!
I tillegg fikk jeg en parfyme, Rolf og Victor flowerbomb. Litt annerledes lukt enn det jeg normalt bruker, og jeg likte den godt! Superfin feiring av 5-årsjubileum!
Jeg har lagt pakken til Stig under dyna hans, han er rimelig skuffet over at han ikke har fått pakke idag...årets aprilsnarr! :)

Nå begynner det å bli litt planer for påska, skal nok få tida til å gå!
De første dagene i påskeuka skal vi tilbringe i bassenget, shopping av nye sko til Silje, gå på kino, sykkeltur og noen turer utover til foreldrene mine og kirkegården.
På fredag blir det lunsj hos oss med familien min, og lørdag er det årets lammelår-måltid hos Fia&Trond.
Blir nok en fin påske dette!






Ingen kommentarer: