Sykdom i heimen

Idag er Stig hjemme fra jobb, han har fått bihulebetennelse. :(
Må innrømme at det er deilig med selskap, men trives nok ikke som sykepleier
over lenger tid...;)

Vi har kommet igang med en eminent løsning, der vi har hver vår uke med ansvar for middagen. Stig synes det er helt topp, for da får han bestemme middag og regjere på kjøkkenet helt uten mine innblandinger! :)
Denne uka er det jeg som har ansvaret, og nå er jeg i full gang med ukesmenyen. (høres ut som en perfekt husmor, ikke sant? ;))
Hadde egentlig tenkt meg en tur på obs! for mathamstring idag, men ettersom Stig er hjemme - blir det i morra istedet.
Det passer egentlig bra, for da får jeg lønn - kanskje jeg kan kjøpe et par topper på Kappahl som jeg har tittet på lenge? :)

Dagens gla'nyhet; Tommy & Helle skal bli foreldre i månedskiftet sept/okt! :)
Tommy er en tidligere kollega, som er med i 3'er-banden sammen med Jan Erik & meg.
Vi møtes ca. 1 gang pr. måned for mat/godteri-orgie hjemme hos hverandre.
En artig nyhet, som vi har venta på en liten stund! ;)

Ingen kommentarer: