Shopping...igjen...

Jada, så ble det litt shopping idag oxo! ;)

Etter å ha vært hos psykologen, ble det bytur for meg.
Først innom Panduro for å kjøpe scrappingalbum og litt mer utstyr.
Skal lage verdens fineste album til verdens fineste Isak!
Som jeg har sagt før, det er farlig å slippe meg inn der alene - tar helt av!
Det er så mye fint der, og det ser jo så lækkert ut når det er "proffe" som ordner album osv.
Jeg prøver så godt jeg kan, og begynner å få det til nå.

Deretter en tur på div. butikker, kjøpte bursdagsgaver til 3 unger i Br.dal som har/har hatt bursdag i mars. Har sans for å kjøpe bøker, så det ble 1 bok til hver 1-åring + pysj.
Den største jenta på 4 år, får magnetdukke med div. klær og en kul t-skjorte som hun kan bruke til sommeren. Håper de blir fornøyd! ;)
Dette blir sendt pr. post i morra, sammen med album med Isak-bilder til besteforeldrene.
Skal prøve å forfatte et takkekort, som vi sender til alle som ga Isak barselsgave/julegave.
Hadde vært kjekt å fått med det nedover i samme slengen.

Etter å ha spist middag i ettermiddag, dro vi ut på Byneset for å tenne lys hos Isak.
Det begynner å bli skikkelig vår der ute, og mange har planta påskeliljer o.l.
Gleder meg til vi får gravstein på plass, da blir det forhåpentligvis planta litt rundt Isak oxo.
Vet at mormor & morfar gjerne vil plante noe til go'gutten sin, så det blir nok fint etterhvert!

Ikveld har vi vært på Ikea, kjøpt ny kommode til Silje som skal plasseres på loftet.
I tillegg ble det en dritkul stol, som vi skal ha der oppe - må jo være plass til 3 foran playstation må vite! :)

Rimelig sliten nå, pleier å bli litt tom etter å ha vært hos psykologen.
Hun åpner for endel tema, som kan være tøft å prate om.
Men det er så utrolig godt, og vi er veldig godt fornøyd med opplegget rundt oss.

Ingen kommentarer: