Min Ipod-liste

Jeg må jo selfølgelig hive meg på denne oppfordringen, fra Det lille gule huset.

Regler: If you have been tagged, the person who tagged you wants to know your taste in music. Take your iPod or MP3 player, and put it on shuffle (iTunes on your computer works too). When the music starts playing, list the song and artist that plays in order, numbered 1 through 25. Be honest and no skipping! Once you have made your list, tag 25 of your friends.

1. Duffy - Mercy (kjenner det rykker i dansefoten av denne)
2. Eros Ramazzotti - Cose della vita (duett med Tina Turner, fantastisk sang!)
3. Aisha Duo - Amanda (tror jeg aldri har hørt den, lå inne som eksempelsang)
4. 3 Doors Down - The Better life
5. Snow Patrol - Eyes open
6. Robbie Williams - Angels
7. Alesha Dixon - The boy does nothing (mamma/Pernille-sang)
8. Amy McDonald - This is the life (litt countryaktig sang, fin)
9. Da Buzz - Do you want me (minner meg om glade kvelder/netter på disko)
10. Metallica - The day that never comes
11. Peter Nordberg og Vidar Johnsen - Den morgonen
12. The Rolling Stones - Angie
13. Alexander Rybakk - Fairytale
14. Kurt Nilsen og Willie Nelson - Lost Highway
15. Michael Bublè - Lost (nydelig tekst)
16. The Verve - drugs don`t work ( en spesiell sang som minner om en spesiell person...)
17. Amy Winehouse - Rehab
18. Brandi Carlile - The Story (...McDreamy...McSteamy...)
19. The Dutchess - Big girls don`t cry
20. Fine young cannibals - She drives me crazy (mimre, mimre...)
21. Lady GaGa - Poker face (min sommerhit i år)
22. Madcon - Begging
23. Madrugada - Lift me (sivert`n min... ;))
24. Madrugada - Honey bee
25. Take that - Patience (gode gamle...)

3 kommentarer:

Hege sa...

Masse fint ja! Tror jeg må legge inn litt nye sanger snart jeg....

Laila sa...

VA???? Kor e: FOR D VAAAAA KJÆÆÆÆRRRRLLLLIIIIGGGGHHHEEETTTT hænn da???

Line sa...

Hmm...har itj Postgirobygget på Ipoden min - helt utrolig!!
Det må æ gjør nåkka med...