5-års bryllupsdag





Den 7. august i 2004 ga vi hverandre våre løfter - og ble mann og kone!
En fantastisk dag, sammen med familie&venner.

Jeg er utrolig heldig!
Med alt som vi har opplevd sammen, kunne jeg ikke hatt en bedre partner som støtter og SER meg! Tusen takk for at du ble Mannen min, Stig!
~<3>
Denne sangen ble "tema"sangen vår, vi brukte deler av den i innbydelsene, innmarsj og solosang i kirka og den ble spilt når vi ankom selskapslokalet.
Teksten treffer hjertet, og passer oss og det vi har opplevd utrolig bra! (men det visste vi heldigvis(?) ikke den gang...)
~<3>
Bruremarsj fra Lødingen
Først sa du nei, så sa du ja, så sa du kjæresten min
Og æ står staskar for dæ, og du e silkefin
Og bruremarsjen går, bruremarsjen går, den e vårres idag
Førr vi får lov av livet å leve ilag
Og vi vet ikke veien, det er lett å gå seg sæ bort
Og vi e så små, e så små i blant og livet så stort
Lykka e skjør som en blomst, den kan visne , den kan knekk
Øyeblikkan, ta dem med dæ, lykka vi vant
Midt i mørket finnes alt det fine vi fant
Alt det fine vi fant
Først sa du nei, så sa du ja, så sa du kjæresten min
Og æ står staskar for dæ, og du e silkefin
Og bruremarsjen går, bruremarsjen går, den e vårres idag
Førr vi får lov av livet å leve i lag

1 kommentar:

Dreamgirl sa...

Gratulerer med dagen begge to :)