Trodde aldri...


...at vi skulle gå til innkjøp av barne-SELER, ja du leste riktig; seler!
Riktignok er det en liten sekk, med seler hektet fast bak - men likevel, jeg må si det føles litt rart å gå med Pernille i bånd.
Men etter å ha hatt med Frk. Sprint ut på noen turer, der det er mye folk/trafikk tør jeg rett og slett ikke å ha henne "løs". Hun er helt spennvill, og ikke redd for noe som helst.

Før jeg fikk barn selv, tenkte jeg at folk måtte være gale som gikk med unger i seler!
Jeg skjønte ikke at det skulle være noe problem å holde styr på sin egen unge, man må da ha såpass kontroll?! Jojo, sa jeg smør...det er nok med 3 sekunds uoppmerksomhet, så er ungen borte! Har selfølgelig vogna med, og hun sitter oppi der ei stund - men det blir fort kjedelig må vite. Har vi først lært oss å gå, skal vi da bruke føttene til å gå!!

Så hvis dere ser ei snuppe i bånd på f.eks City Syd/midtbyen, så er det sikkert oss!!





En liten og en stor sekk...Posted by Picasa

Ingen kommentarer: