Sykkelenke

Her sitter jeg på Dr. Holmes hotell - mens Stig sykler Geilo24.
Han har syklet over 12 mil, "bare" 17 timer igjen til målgang kl 12 i morgen.
Jeg har vært på fotpleie, svømt litt i utendørs basseng og boblebada. Og selfølgelig har jeg vært på stadioen for litt psykisk support til den sportye mannen min, som er i fin form og trives på sykkelsetet - foreløpig...

Pernille&Silje er hos Farmor, og har det nok som plommen i egget der! :) Får stadige rapporter om bading, sykling, vaffel- og isservering og ellers blide&snille unger.

Nå skal jeg spise litt pizza, før jeg tar en tur ned for å sjekke status for Stig.

3 kommentarer:

Hege sa...

For en syk, syk mann! Men sprek og standhaftig er han da... Du får kose deg i din "forferdelige" tilværelse, hehe :)
Er det sånn at dere er på vei til mine trakter etterhvert eller...?

Janicke sa...

Det høres ut som koser deg mens mannen trør. Herlig herlig!
Håper han er fornøyd etter endt løp.
God sommer til dere =)

Line sa...

Hehe, ja han er syk - og sprek!
Hadde enda kona vært halvparten så sprek, kunne livet ha vært mye lettere...for å si det enkelt!
Men jeg har kosa meg med litt mere bedagelige aktiviteter, gjør godt for kropp&sjel det å!

Tenkte på deg igår, Hege - når vi kjørte forbi byen din på veg hit. Vi blir hos svigers til torsdag, så ikke så langt unna deg nei... ;)

Vil du spare porto på bøker, så kan jeg godt møte deg - hvis du tør? Mooohhhaaa....