Alt hva man skal rekke...

...de siste ukene før man starter på jobb.
Jeg kjenner stadig på en klump i magen. Det er nok et tegn på at det nærmer seg slutten, på en verdifull tid i vårt liv.

Nå er det siste krampetrekning med sosiale happinger på dagtid!
Igår hadde vi besøk av Bror&fam, spiste deilig lunsj og ungene lekte/spiste/krangla/sov seg gjennom formiddagen.
Idag har vi hatt besøk av 2 søskenbarn, og 2 snupper som aktiviserte Pernille fra de kom til de dro. Begge er 12 år, og elsker småunger - til Pernille's store glede!
Har lovt at vi skal komme på besøk i neste uke, for den ene 12-åringen ville gjerne ha Pernille helt for seg selv! ;)
Vi har avtalt besøk til ei venninne i morgen, og på fredag får vi kanskje besøk - trivelig!!

Imellom det sosiale prøver jeg å få orden her hjemme. Det har blitt litt feriepreget hjemmet vårt i det siste, men nå er det slutt!
Igår hadde jeg en date med støvsuger, støvklut og mopp - og er godt fornøyd med resultatet.
Så lenge det varer... ;)

Idag kom jeg plutselig på at barnehagestart innebærer vel at alt av klær, sko og annet stæsj må merkes med navn?! Herremin...vet hva jeg skal gjøre de neste kveldene....

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Veldig lurt å merke tingene hennes ja :) Det setter vi veldig stor pris på

Line sa...

Jepp, er igang med merking nå.
Noen ganger er jeg visst litt forut for min tid - fant en konvolutt med tagger/navnelapper nederst i en skuff på rommet til Pernille...alltid beredt! :)

Dreamgirl sa...

Det er bra :) Det kommer til å bli så fint for henne i barnehage :)