Fastelavenshelg

Det har vært en innholdsrik helg, ihvertfall for husmora i heimen.

På fredag var jeg på fest! Og det som jeg hadde planlagt i hodet mitt, skulle være en rolig fest med noen øl - utarta seg litt og det endte med hæla i taket og sang(brøling!) på Annen Etage med det kjente bandet Alive. :)
Jeg snubla inn døra her hjemme rundt 2:30 på natta, i meget godt humør.
At Svigermor og mormor var på besøk, var visst glemt - så det var en meget redusert vertinne som sto opp 0830 på lørdag. Men Dronning om natta, er visst Dronning dagen derpå oxo. Så jeg prøvde å oppføre meg, men ble nok gjennomskuet utover dagen. Måtte ta en liten powernap på ettermiddagen, og det gjorde underverker. Så når Pernille var i seng, kom husmora igang og det ble servert hjemmelaget pizza til Grand Prix. Og alle ble svært så fornøyde med vinneren - sjarmerende sang&artist! :)

Idag har formen vært så meget bedre, og vi har kosa oss med fastelavensboller. Besøket har reist hjem, bortsett fra Silje som har vinterferie og blir her til Tirsdag. Hun er ikke helt i form, og har tilbringt ettermiddagen i senga si. Håper formen bedrer seg i løpet av kvelden, og at vi kan ta en tur til bassenget i morra.
Nå skal jeg benke meg foran tv'n, med Cola Zero og popcorn!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Syns itj du ska skriv brøling nei, d var vakker sang syns æ :-):-)
Akkurat som æ like at du syng med :-) :-)

Line sa...

Vakkert va vel å ta i, Laila. Herlighet, æ huske enda kor mytji æ tok i for å syng - ikke rart æ fortsatt e hes!

Bli læng t neste gang altså, Dublin 2010 kanskje?! ;)

Anonym sa...

Ha-ha, ja d e med innlevelse og styrke du levere ja :-)
Må no vel jaggu ta en FØR Dublin, d e jo over 1 år te

Line sa...

Ja, ska itj stå på engasjementet når æ først e på fest! Da ska det synges, ihvertfall når det e så bra musikk! :)

Joda, en fest bli det vel sikkert før Dublin...kanskje en sommerfest? Æ skoill vel sett opp ei grillhytte her æ?

Anonym sa...

Jaaa, d skoill du ja.
Å kor æ glede mæ te d, å regne med Stig årne "bilarna" så får vi lagt han tidlig ihvertfall :-) ha-ha-ha

Anonym sa...

Hæææ, d va mæ d over å :-)