Lykke!

 


Påskeferie - som startet med grilling av pølser på terrassen.
Nå; rødvin, tapas & påskekrim - kan livet bli bedre?!
Jepp, for i dag leverte jeg oppsigelsen min på jobben - og det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en avgjørelse!
Uansett hva som skjer, så er jeg sikker på at dette er en bra ting for meg og oss.

Vi reiser til Svigers et par dager, men forhåpentligvis har våren kommet for fullt når vi kommer tilbake.
Da blir det ute-liv på terrassen, før det er tilbake på jobb igjen.

Ha en fortreffelig påske!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Janicke sa...

Håper du klarer å slappe av med tanke på oppsigelse og denne kontrollen som du nevnte litt lenger nede på siden. Tror absolutt du har valgt rett når det føles sånn som du sier. Pust helt ned i magen og nyt følelsen. Og en riktig god påske til dere fra meg i Bergen :)

Dreamgirl sa...

Gratulerer med avgjørelsen :)