Farsdag

Derfor har vi Pappaer.

Da pappaer ble til
var tanken ganske klar.
for pappaer har no i seg
som ingen andre har.

De har så stor tålmodighet.
De har et deilig fang,
som vi får lov huske på.
Jeg jubler gang på gang.

Derfor har vi pappaer
og jeg vet at det er sant
- at ble det konkurranse
så var det DEG som vant.

Pappa'n min er en ordentlig bamse, som virker tøff på utsiden.
Men ingen er så lettrørt som pappa'n min, og han viser stadig hvor ydmyk&sårbar han faktisk er. Det er en egenskap jeg har lært meg å sette pris på, og jeg vet at han bestandig stiller opp for meg og mine. Glad i deg, pappa!

En meget rørt pappa på tur opp kirkegulvet med datteren...


Stolt morfar, som elsker å kose med barnebarna;


Morfar's første møte med Isak, det var en sterk opplevelse - og jeg tror vi brukte opp et par pakker kleenex den kvelden...

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Fedre fortjener virkelig en hyllest ja :)

Hege sa...

Vi er så heldige som har gode pappaer! :) Og jeg må bare få si det (igjen?) - du var en så nyyydelig brud, Line!