Endelig fredag!



Jeg er så heldig å ha fri på fredager, og det er virkelig luksus!!

Idag har vi kosa oss hjemme fra morran av, med god frokost, leking og Frokost-tv. Vi tente Isak-lyset, og Pernille sang Bæ bæ lille lam til storebror. :) Nå har jeg levert Pernille i bhagen, for de skal ha juleverksted idag med bl.a baking og det ryktes at de driver med noe hemmelig som skal leveres til oss foreldre til jul. ;)

Kjøleskapet er fullt av go'saka, og nå er det snart tid for fotpleie. Det skal bli utrolig deilig, og svært nødvendig. Jeg sliter med altfor tørre føtter, og til tross for filing/smøring på hjemme-spaet må jeg få profesjonell hjelp innimellom.
Og det passer ekstra godt idag, ettersom jeg skal på julebord i morgen.

Det blir ei travel helg, skal i Olavshallen ikveld sammen med Laila & Co.
Gleder meg til å se Jul i Vømmøldalen.
Og som sagt er det julebord med jobben min i morgen. Ettersom barnevaktene er bortreist i helga, må Stig være hjemme sammen med Pernille. Men jeg har en "date" med en kollega, som skal være sjåfør og jeg skal nyte både en juleøl og en bitteliten akevitt til julebuffèn. :)

På søndag er det faktisk advent?!! Herlighet, synes høsten har gått så altfor fort!!
Men jeg har fått opp lilla gardiner, og i morgen skal vi finne frem til adventspynt.
Det er koslig, samtidig som vi går inn i de to månedene som er fylt med minner om Isak. Jeg synes det er like jæ... hvert år, men vi får bare gjøre det beste utav det.

Hva skal dere der ute i blogg-verden gjøre i helgen?

Ha en fin-fin helg!

Ingen kommentarer: