Surprise!!



Gjett om jeg er glad & veldig fornøyd med Mannen min idag!!!
Stig har alliert seg med Laila, og 30. mai drar jeg på 4-dagers husmorferie til Praha!


På lørdag var jeg invitert på pizza&rødvin hos Laila.
Jeg gleda meg til å få lufta hodet litt, etter å ha vært inne med Pernille noen dager.
Plasserte meg i sofaen, og gleda meg på pizza. Flere damer dukka etterhvert opp, både kjente og ukjente fjes - koslig tenkte jeg. Nå får jeg et ansikt på de som Laila snakker så mye om, ifb disse årlige dameturene gjengen har.

Ante fred og ingen fare, selv når videokameraet(!!) kom frem. Laila vifta med noen papirer og skrålte ivei om at jeg var æresgjesten og nå skulle jeg på tur i mai?!!! Fikk se flybillettene til Praha som Stig bestilte 23. februar - at han har klart å holde dette hemmelig så lenge er meg en gåte!!!


Men altså, 30. mai kl 07:00 er det avgang til Praha - med 10 andre damer.
Noen av de kjenner jeg fra før, mens andre blir jeg forhåpentligvis kjent med i løpet av turen.
Det har ikke helt gått opp for meg enda, uvant å skulle dra på tur - uten at jeg har hatt kontrollen fra første dag!

Men jeg gleder meg, og har bestilt meg en reisebok for å forberede meg litt! :)

Tusen takk til Stig & Laila som har fixa&styra, mens jeg har gått her hjemme med hemmelige drømmer om Storby-ferie uten å ane noe som helst!




4 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Så herlig med overraskelse da :) Og i Praha er det lekkert :) Hvis du blar litt tilbake i bloggen min finner du masse bilder fra vår tur til Praha :)

Janicke sa...

Åååå så fantastisk, en deilig overraskelse! Den fortjener du nok =)

Line sa...

Skal sjekke ut bildene fra Praha-turen deres, Ellinor! :)

Velger å tro jeg fortjener en tur ja, Mammaen til Hedda. :)
Kjenner jeg er veldig klar for en "ferie" fra husmor-jobben her hjemme! :)

Anonym sa...

D bli sååååå bra Line, å d e sååååå godt å slipp å tenk på ka æ si te dæ :-)
Å Stig e jo bare såååå populær i Husmorgjengen no :-)
he-he, bare å begynn å pakk