Juleforberedelser



Vi har gått bort fra alle prinsipper i år;
det meste av julepynt er på sin vante plass rundt omkring i huset, og juletreet er pyntet!
Dette er aaaltfor tidlig etter min mening, men i år dropper vi alle prinsipper & vaner. Stig&Silje var så ivrige igår, og når edelgrana sto der og bare ropte etter pynt så fikk alle viljen sin. :)
Og det ble så fint, med fine kuler og de flotte englelysene jeg kjøpte på nyttårssalget. (bilde kommer)

Så nå er det visst jul på Moltmyra, selv om julefølelsen lar vente på seg.

Silje skal være her frem til tirsdag, og idag skal vi på "Melkekartongen" å spise lunsj sammen med foreldrene mine, bror m/fam og hans svigerforeldre. Det er en koslig tradisjon, som pleier å få meg i julestemning.
Kaffe&kaker tar vi hjemme hos oss etterpå, en litt forsinket bursdagsfeiring for Stig&meg.

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Så koselig da :) Jeg så Stig og Silje på Clas Ohlsson i går. Så etter deg. Tenkte å gi meg til kjenne, men du var visst ikke med

Line sa...

Hehe...nei, de var ute på hemmelig oppdrag - så jeg var hjemme. ;)

Dreamgirl sa...

Uuups, kanskje jeg ikke skulle sagt noe om hvor de var da ;)