Veiskille...

På mandag skal jeg på jobbintervju.
Det er på tide å prøve å gjøre noe aktivt, ta ansvar og se om arbeidssituasjonen kan bli bedre.
Jeg har jo vært svært lite motivert over lengre tid, og nå er kanskje tiden inne for å ta et stort skritt videre?
Dette er en jobb som virker spennende, og jeg er veldig, veldig spent!

Men, det er lenge siden jeg har vært i jobbsøker-modus.
Jeg må forberede meg litt i helga, notere ned litt punkter og tenke på hva jeg ønsker å få frem under intervjuet.
Noen som har gode tips til hvordan man kan forberede seg, hvilke spørsmål som kommer osv?

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Gratulerer med avgjørelsen :) Det er bare en måte å fornye seg på...
Jeg har ingen gode råd til deg, men jeg ønsker deg lykke til på jobbintervju. Hva slags jobb er det?

Line sa...

Takk for lykkeønskninger! :)

Jobboppgavene er ganske lik de jeg har pr. idag, men mindre folk å holde styr på og helt annet fagmiljø.
Jeg jobber i et IT-selskap pr. idag, og det er et spesielt miljø...og veldig mannsdominert.

Anonym sa...

Ja, jeg vet jo du har snakket om dette lenge, så jeg håper du vil ha og får en ny jobb.