I pakkemodus...

På fredag reiser jeg til Kitzbuel sammen med jobben.
Gruegleder meg.
Mange jeg ikke har møtt siden jeg gikk ut i permisjon, litt spent på hvordan det blir.
(de fleste til oss sitter jo ute hos kunder hele tiden, stort sett bare administrasjonen som er på kontoret daglig)
Masse folk, ettersom Oslo-avdelinga oxo skal være med. (ca. 100 pers tilsammen)
Kan bli litt intenst med fullt program fra morra til kveld hele helga. Men jeg har prata med sjefen, og fått innvilga fritt program. :)
Så da kan jeg trekke meg litt tilbake, hvis ting blir for tungt eller slitsomt.

Jeg reiser nedover med åpent sinn, også får vi ta ting litt som de kommer.
Forhåpentligvis blir det ei fin helg, som kan gi litt overskudd i hverdagen.

Stig skal på firmatur han oxo, så mulig vi er litt slitne på mandag begge to.
Jeg har heldigvis fri da...;)

Så nå driver jeg å pakker litt da...hadde bestemt meg for å ta med lite denne gangen.
Men som vanlig er det jo pent antrekk både fredag og lørdag, og da blir det fort fullt i kofferten.
Det blir en lett bukse til reise t/r, et par topper, 2 skjørt og 2 fine overdeler og en utenpå-jakke + undertøy. I tillegg toalettmappe, 2 par sko, lita veske og lesestoff - yepp, aner full koffert!
...like håpløst hver gang...

Ingen kommentarer: