En siste gang


Døren låses,
porten lukkes,
alt er gjort
for aller siste gang.
Gi meg hånden
før du reiser.
sett deg ganske stille
på mitt fang.
Om det som er forbi
er forbi,
da har jeg noe vakkert å si:
Alltid skal jeg huske det vi delte,
du og jeg,
aldri skal jeg glemme
alt du var for meg / alt du var for meg.

Være sammen,
siden skilles,
det er veien
hver og en må gå.
La oss ikke
være triste
selv om det er oss
det gjelder nå.
Om det som er forbi
er forbi,
da har jeg noe vakkert å si:
Alltid skal jeg huske det vi delte,
du og jeg,
aldri skal jeg glemme
alt du var for meg / alt du var for meg.

Døren låses,
porten lukkes,
det er gjort
for aller siste gang.
Om vi siden aldri møtes,
kan jeg være hos deg i min sang.
Om det som er forbi
er forbi,
da har jeg noe vakkert å si:
Alltid skal jeg huske det vi delte,
du og jeg,
aldri skal jeg glemme
alt du var for meg / alt du var for meg.

Idag er det 4 år siden siste Isak-kosen...savner deg Isaken!

2 kommentarer:

Hege sa...

*klemmepå*

Har tenkt på deg i dag.

Frøken Jordbær sa...

Så nydelige ord, Linemor! Tenke på dokker og sende over en god klem!

Klem Lene