Forberedelser til Riga



Vi er kun dager unna avreise til Riga - en kjærestetur for Stig & meg. ♥
Noen planer har vi lagt for turen, kjekt med venner som har vært der før og kan gi oss anbefalinger. :)

Vi har reservert bord på RozenGrals. Alle som har vært i Riga, har anbefalt oss et måltid der.
Og vi skal selfølgelig oppe i Skybar, der de visstnok har verdens beste Mohjito. Og en fantastisk utsikt, dog ikke for de med høydeskrekk.
Og selfølgelig må vi innom Friday's, en eller flere ganger. :)

Vi har fokus på det viktigste, mat & drikke! :)
Men det blir nok tid til shopping oxo. Jeg er jo gift med en shopoholiker, så ingen tur uten såre ben etter å ha traska gater og kjøpesenter. Men jeg har sagt vi skal ta det litt rolig på denne turen, og ta mange pauser underveis. Og ikke minst skal vi slappe av på hotellrommet vårt.

Å, som jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer: