Utvidet juleferie...



dog, ikke så veldig avslappende feriedag. Jeg har vært mer eller mindre sengeliggende siden natt til lørdag - omgangssyke eller reaksjon på noe jeg har spist. ;( Og er det noe som gjør meg hjelpesløs som en 4-åring er det denne typen sykdom. Da mister jeg all energi, og det er fryktelig synd på meg!
Nå har jeg så smått begynt å få i meg fast føde igjen - men etter nok en natt uten søvn, fikk jeg streng beskjed fra Stig om å holde meg hjemme fra jobb idag.

Jeg har fått Pernille i bhagen, nå skal jeg ta en strekk på sofaen...og kanskje prøve meg på en knekkebrød etterhvert.

Det positive i dette er at julens utskeielser er borte, og jeg starter det nye året med en renset kropp innvendig. :)

2 kommentarer:

Hege sa...

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! Men sånne runder er grusomme og så ufattelig energikrevende. Håper du straks er på bena og hopper igjen, snuppa - god bedring!

Therese sa...

God bedring Line!