Shopping

Nå har frua vært ute på shopping, og jammen ble det med en kjole hjem. Denne skal brukes på årets julebord, og sikkert på diverse juleselskap. Må bare finne en fin bolero som jeg kan bruke sammen med kjolen.


Detaljer;
Endelig fant jeg støvletter, som er kjempegod på foten - og lite hæl.
Jeg med hæler, er det samme som å plassere en elefant på stylter...
(Prisen på støvlettene, kommer jeg aldri til å fortelle Stig Det blir forbigått i stillhet!)

Ny kåpe, et røverkjøp med 70% avslag.





6 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Lekker kjole :) Hvor er den fra?

Line sa...

Zizzi...the one and only... :)

Dreamgirl sa...

Hehe, tenkte meg det. Ja, det begynner å bli en stund siden sist jeg var der nå. Har de fått inn mye nytt?

Line sa...

Det har kommet inn endel "julebordsantrekk".
I tillegg til endel nye kule jeans, med korte og vanlig benlengde.

Jeg kjøpte både kjole og kåpe på Stjørdal - har funnet ut at de tar inn litt andre klær enn den på Byhaven.

Dreamgirl sa...

Er det zizzi på Stjørdal? Hvor da? Synes også det er greit med litt andre ting enn det de har på Byhaven

Line sa...

Zizzi ligger på Hell-senteret, det rett ved flyplassen.

God tur! ;)