Nye vesker

Jepp, jeg har vært på bytur idag - og svidd av noen lapper på vesker.
Riktignok ikke av egen lomme, fikk gavekort av Stig til jul. ;)

På forhånd hadde jeg bestemt meg for at det ikke skulle bli en svart veske - det har jeg noen av fra før. Helst med litt farge, sånn at jeg kan varierer litt etter antrekk osv... (ja, har lest litt mote-nyheter mens jeg var syk...)

Endte opp med en veske i skimmerfarge mot sølv, i merke bag. Litt baggy, uten å bli altfor stor.


Også falt jeg pladask for denne i lilla, merke Elite.
Spent på hvor mye den blir i bruk, men det piffer opp ethvert antrekk ihvertfall! ;)



Og når man har en lilla veske, må man jo ha en lilla lommebok oxo?! ;)
Merke er Guess.

3 kommentarer:

Anonym sa...

My god Line, når kommer du til å bruke den lilla??? :-) Kom dæ i arbeid igjen no, har itj gått av å gå hjæm sånn :-)

Line sa...

Æ tenkt å bruk den når vi skoill på raid..?!! Trur du itj det bli bra da? ;)

Janicke sa...

Grattis med knall tøffe vesker! Den lilla ikke minst =)