Sol-helg

Jammen kom sola til Trøndelag, og det til gangs!
Herlighet, det er ingen mellomting - enten 10 grader eller nesten 40!
På fredag måtte vi sette oss ned å legge en slagplan for helga. Hjemme ville vi ikke være, det ble for varmt og intenst.
Så når Broder'n ringte for å invitere oss med ned til sjøen, takka vi ja umiddelbart.
Det ble en topp dag, der både små og store fikk bada, grilla og sola seg.
Dro hjem sånn passe solbrent lørdagsettermiddag, oppdaga når vi kjørte hjem at jeg hadde glemt å smøre meg med solkrem! Var så opptatt av at Pernille ble beskytta fra sola, at jeg glemte meg selv. :)

Idag har vi vært på Grønneset, en kjempefin perle langt oppi gokk.
Nok en herlig dag, sammen med Broder'n, Laila & Amalie.
Huska solkremen idag, så jeg begynner faktisk å bli ganske brun - det samme for Stig.Pernille har kosa seg i sol-teltet sitt, bada i stampen og vært med ut i vannet på småvisitter. Helt utslitt når vi har lagt henne, og det skjønner jeg godt! Mange timer med frisk luft er virkelig sovemedisin!

Vi har med litt utstyr når vi drar på tur, ikke bare en sekk med hånduk og solkrem lenger:


Årets første bad i sjøen:


Solstråla vår:


Amalie kosa seg i finværet:


Like tøff som pappa i kamohatt:


Det er godt å bade i varmen:

Ingen kommentarer: