En lørdag på Moltmyra

Jeg starter dagen med å lese avis, viktig å få med seg nyhetene


Etter frokost, dupp og lunsj ble jeg dratt med på shopping-runde. Det er greit nok, men det blir litt kjedelig etterhvert. Særlig når mamma&pappa møter kjentfolk, og de blir stående å prate i eeeevigheter...
Da var det jammen deilig å komme hjem, og sove litt i senga si - blir helt utslitt av shopping jeg altså!

Sjekk da Mamma, jeg bruker eget bestikk


Konsentrerer meg veldig altså


Hadde jo vært litt greit om det var litt mat på tallerken oxo da....


Etter middagen kom Pappa plutselig på at han hadde kjøpt et sirkustelt for noen år siden. Det var ikke så stort, så mamma ga tillatelse til å sette det opp på stua.

Kom igjen da, Pappa - du er så treg!


Det var nok litt større enn Pappa huska, så Mamma angra nok litt på at han fikk sette det opp.



Skal du oxo være med i teltet mitt, Mamma?


Telt var jammen artig, nå tar vi kvelden her inne; Natta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå, hu e sååååå nydelig

L