Den sorteste dagen


Idag er det 2 år siden vi mista Verdens Tøffeste Isak.
Jeg husker hvert minutt fra denne dagen, det sitter som spikret i meg.
En kjempetrist dag, samtidig som vi følte en lettelse for at Isak endelig fikk fred.
Han kjempa lenge, og lot oss bli kjent med han - slik at vi har mange minner som hjelper oss videre.

Denne sangen betyr veldig mye for meg, den ble spilt for Isak når vi hadde minnestund - og spilles hver gang jeg har behov for å tenke på Isak, se for meg ansiktet hans og kjenne lukten hans i løpet av de siste 2 årene:

Det fine vi hadd sammen - DDE

Det kan itj værra sant
Den beste tida skoill jo komma no
Vi har fortsatt mytji mer t go'
Æ va itj forberedt på det herre
Æ kan itj nå dæ no
Det e livet sjøl som gir oss sånne slag
Men æ ska læll få sagt det no i dag
Du vil bli her for bestandig

Æ savne dæ no
Og det vi itj skoill få
Men minnan du har gitt mæ
Ska æ ta godt vare på

Æ vil tenk på alt det fine vi hadd sammen
Den gang vi trudd vi koinn klar alt
Æ vil tenk på alt det fine vi hadd sammen
No sjer æ dæ i ett og alt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Smask, tenker masse på dere.
Å ekstra my idag, bare ring viss behovet for prat melder seg. Eller bare ha noen på andre siden av røret :-)

Klem og kos
Veldig gla i dæ

Dreamgirl sa...

Jeg har ikke så mange ord, men ville bare si at jeg tenker på dere.
*klem*

Dreamgirl sa...

Hei hei, det ligger en utfordring til deg inne hos meg ;)