Pinse

Vi har feira pinse hjemme, med besøk fra Br.dal og Silje.
Det har vært ei rolig helg, der jeg for det meste har lukka både øyne og ører...
Noen ganger er det så mye utrolig teit og tankeløst som blir sagt at man kunne ha blitt sprø.
Og jeg skjønner ikke at de kan gå ei hel helg uten å spørre hvordan det går, ihvertfall for Stig sin del. De må jo se at han ikke har det noe særlig for tida, men er visst bedre å unngå emnet og heller fortelle om alle andre som har det så fryktelig fælt.
Men greit at de har vært her, og kanskje fått et lite inntrykk på hvordan vi har det.
Fikk sendt med en brosjyre for besteforeldre som har mista barnebarn nedover, forhåpentligvis leser de den og mulig ting kanskje blir litt enklere da?

Idag har vi bare kosa oss her hjemme, vært ute i sola med bok og iskald drikke.
Grillen har fått prøvd seg for første gang i år, og det var deilig med grillmat igjen gitt!

Nå er vi snart i juni måned, nærmer seg 6 mnd siden Isak ble født. Tiden har gått fort, nesten så jeg føler at vi har gått glipp av et par måneder.
Men samtidig så er det som igår at jeg holdt Isaken i armene, og tenkte at dette minnet må jeg brenne fast og ta godt vare på. Følelsen av en god & varm kropp, en sjarmis med store blå øyne som ser opp på meg og gjesper verdens lengste gjesp.
Heldigvis kan jeg kjenne litt av den følelsen hvis jeg lukker øynene og lar tankene få fri....

Ingen kommentarer: