Effektiv søndag

Idag har vi virkelig stått på, må skryte litt av oss selv! ;)

I formiddag tok vi en skikkelig opprydding på gamle-rommet til Silje.
Alt av leker ble sortert, noe ble kasta og andre ting ble lagt i pappesker på loftsbua.
Div. byggesaker og annet stæsj ble lagt på respektive plasser og vi fant igjen mye vi har leita endel etter... ;)
Nå ser vi faktisk gulvet og det kan brukes som gjesterom til helga!
Det har blitt brukt til rot og bygging under loftsprosjektet - med andre ord kaos!!
Har fortsatt litt småtteri igjen, og ikke minst vasking men det skal vi nok fixe på en kveld.

På ettermiddagen kjørte vi en tur til byen, måtte sjekke hvor jeg skal på intervju i morra.
Ganske lett å finne, men litt upraktisk ift buss o.l.
På tur hjem dro vi innom Plantasjen, fikk plutselig for meg at vi skulle plante om stueplantene våre. Så nå har alle plantene fått ny jord, og større potter - kanskje de vil vokse litt?

Når vi kom hjem, fikk Stig litt ekstra energi så han monterte opp ny tv-hylle og Isak-hylla som vi har snakka om lenge. Ble faktisk ganske fornøyd med den nye veggen vår, mye lysere og luftigere i stua!

Har hatt besøk av et vennepar ikveld, de ville se flatskjermen vår. De driver med oppussing av kjellerstua og planlegger kinoløsning. Tror nok frua i huset ble rimelig overbevist om at flatskjerm er tingen, så mannen glisa fornøyd når de dro. :)

Nå er Stig en snartur til en kompis som bor i nabolaget. De skulle visst ordne seg en felles blogg, for turer osv... Mulig han blir borte en stund.
Jeg har prøvd å forberedt meg til i morra, laget en liste med ting jeg har lyst til å si og samtidig ordna med referanser.
Om jeg ikke får jobben, er det ihvertfall god trening i det å være i en jobbsøker-fase.
Kanskje er jeg enda bedre forberedt ved evt. neste intervju?

Ingen kommentarer: