Effektiv idag...

Nå har jeg fått skrevet ut alle takkebrevene, skjært og bretta de.
Har skrevet ut adressene til de som bor utenbys.
Alt klart for å legge i konvolutter og frankeres.

Sendte en mail til PCOS-dama på St. Olav, og ca. 10 min etterpå ringte hun! Snakk om service! :)
Hun hadde ikke mye tid til å prate, men ville gjerne at vi tok kontakt med henne over påske - da får vi svar på endel spørsmål vi har ifb prøving og evt. nytt svangerskap. I tillegg skal hun undersøke mulighet for litt hjelp, hvis vi vil og trenger det. Vi er så fornøyd med "våre" folk på St. Olav, kan ikke få sagt det mange nok ganger!
Føler meg mye lettere til sinns bare etter den korte samtalen.

Nå skal jeg ta en tur på City Syd, forhåpentligvis er det ikke så mye folk der enda.
Deretter hente Stig på jobb, dra til legen mens han fixer noe i banken. Kanskje kan han ta helg tidlig, og bli med hjem etterpå?
Kjenner jeg har litt behov for å prate litt, før Silje kommer i morra.
Vi har endel vi må forberede denne gangen. Bl.a skal vi lage en liste sammen alle tre, med ting hun kan gjøre mens hun er her, hva kan hun hjelpe til med, og når er det leggetid.

Ingen kommentarer: