Høyt blodtrykk...



Jeg har vært på utkikk etter ny jobb en stund. Men det har vært veldig lite å søke på de siste månedene, og de jobbene som blir utlyst har mellom 100 og 150 søkere. Så jeg har ikke vært så veldig optimistisk mtp ny jobb i nærmeste fremtid.

Men jeg har vært på noen intervju, og selvtilliten har økt litt for hver gang.
Og nå venter jeg på svar ang. en jobb, jeg har veldig(!) lyst på! Har vært på intervju, og fikk et veldig bra inntrykk av både arbeidsplass og de som jobber der. Det er innen offentlig forvaltning, og arbeidsoppgaver/miljø virker veldig spennende!
Fikk tlf fra avd.leder idag, med god tilbakemelding og jeg vet de har sjekket mine referanser. Avgjørelsen blir tatt før påske, og jeg er utrolig spent!!!

Kryss fingre for meg!

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Så bra :) Håper du får den

Line sa...

...venter i spenning, fortsatt litt stressa...takk for hilsen! :)