I bredt format...


Vi ble litt overrasket, når vi så bildet av oss selv på forsiden av Adressa idag...

Altså, vi visste at det kom en artikkel i løpet av romjula. Og vi fikk lese teksten før den gikk i trykken - men at det skulle komme såå stort og bredt ut var ikke i mine tanker.
Men alt for en god sak, og jeg tror det er mange der ute som har tenkt gode tanker om go'damene våre idag.

Jeg tror at en slik sak er viktig å få ut, det er ikke bare solskinnshistorier - noen ganger går det galt, og da er det utrolig viktig at det er noen der. Som er med på opp- og nedturer, og kan guide litt i ulendt terreng...

Som jeg har svart på de mange sms'er jeg har mottatt i løpet av dagen; den fantastiske&tunge reisen med Isak hadde nok vært helt annerledes - hadde vi ikke truffet go'damene våre! Det er de som fortjener all skryt og positive tilbakemeldinger!
De vil alltid være i hjertene våre, i rommet rett ved Isaken...

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Leste artikkelen i dag og synes den var kjempefin :)

Hege sa...

Kjempefin og rørende artikkel.

Aase sa...

Jeg fikk linken til artiklen og den var kjempefin. Tenker alltid på dere rundt jul/nyttår.