Snart helg...



Nå er det nedtelling til helg, jeg har jo tross alt jobbet 1 dag denne uka... ;)
Vikaren min har opplæring på meg, da det er endel nytt på jobb - og hun forsvinner fra kontoret før jeg kommer meg på plass.
Ellers har vi vært litt sosiale denne uka, og det er jo alltid koslig!
Idag f.eks har vi hatt lunsjbesøk av Laila&Guttorm, og vi storkosa oss alle sammen.
Pernille var svært ivrig på lille-sjarmissen, og han fikk mange nusser i løpet av dagen.

Akkurat nå sitter vi faktisk alene her hjemme, Pernille sover hos mormor&morfar i natt.
Vi skal til psykologen tidlig i morgen, og da slipper sovedukka vår stress og tidlig morgen - hun er jo ikke
spesielt morgenfrisk for å si det mildt...

Kvelden ble tilbringt på Ikea.
Bytting av diverse kjøkkenvarer som ble til overs, og vi kom tilbake med diverse kjøkkenvarer som vi behøver. ;)

I morgen er det pizza- og filmkveld sammen med Stig-gleder meg!
Lørdag er det klart for årets sommerfest med jobben, jeg er utrolig spent på det!
Ellers blir nok helga ganske så rolig.
Med det tragiske sommerværet vi har i Trøndelag blir det vel ikke mye
utendørs-liv vil jeg tro...

Nå skal jeg krype til sengs, har fått et nytt Mamma-magasin og skal kose meg under ei varm dyne!

God helg!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: