Nok en helg er over...



...det er utrolig så fort disse helgene går!
Fredagskveldene våre er rimelig hellige. Det er utrolig deilig å gå opp loftstrappa, med en dampende varm pizza,og iskald Cola Zero sammen med Stig. Først Mesterens Mester, og deretter en film - med mindre det er noen morsomme gjester på Nytt på Nytt. Denne fredagen vant Nytt på nytt, jeg har litt sansen for Alex Rosèn.
På lørdag var vi på middag til Pappa, han er alene hjemme og vil gjerne ha litt selskap.
Og ettersom Mamma ikke liker hvalkjøtt, passer det bra å invitere når hun er borte.
Han er en kløpper på kjøkkenet og serverte 5 voksne og 2 barn - alle spiste seg stappmett!
Det var deilig med en liten gåtur med akebrett etterpå, stor stas for Snuppene ihvertfall.

Idag sov vi til kl 9 alle sammen, og det var herlig! Vi er nok heldige som har ei snuppe som sover godt når det er stille i huset. Men når Pappa'n skal på jobb, er det bare å starte dagen kl 7.
Det ble spist en god frokost, og vi sløva litt her hjemme. Rydda i papirer/post, mens vi hørte på Rallyradio og drakk kaffe. (jepp, jeg har faktisk begynt å drikke kaffe - riktignok litt barnslig med melk, men dog...)


I ettermiddag var vi ute på akebrett-tur, traff noen kjente fra Åpen barnehage som vi rusla litt sammen med. Koslig å bli kjent med litt nye folk, som bor i nærheten. Vi er nok litt sløve på den fronten, men regner med det ordner seg når Pernille blir større og vi blir litt mere ute på div. lekeplasser i nærheten.


Nå er Stig oppe hos Brosjan for å fixe pc, mens jeg skal oppdatere Ipoden min og gjøre meg klar for Himmelblå på NRK - en fantastisk serie, helt etter min smak!
Men først må jeg skrive middagsliste for den kommende uka, og henge opp en maskin med klær...noen som sa husmor?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Æ e i sjokk
For d første at du drikk kaffe da :-)
Men sjer dokk virkelig ikke Senkveld på fredagan???????????