I dvale?



Det er ikke så mye aktivitet i bloggen for tiden, av ulike årsaker.
Stig er hjemme i pappa-perm, og jeg merker at de vanlige rutinene blir litt endret.
Vi er stadig på farten, enten på shopping eller besøk. Prøver å holde på sovetidene til Pernille, hun har fortsatt 2 dupper i løpet av dagen.
Når hun sover, prøver jeg å fixe litt i heimen - det er vel snart jul?!

Jeg er ikke helt på topp i disse dager, merker at Isak-dagen nærmer seg i takt med juleforberedelsene. Bursdag har jeg visst oxo snart, men jeg klarer liksom ikke helt å glede meg så mye til hverken det ene eller andre. Humøret er rimelig flatt for å si det sånn.
Kjenner litt på den dårlige samvittigheten overfor Pernille, lurer på når jeg kan klare å glede meg over juleforberedelsene og "feire" jul med glede sammen med henne.
Det blir ihvertfall ikke i år, akkurat nå skulle jeg gjerne gått i dvale - og kommet frem i februar en gang....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stooooooor kozzzzzz fra mæ
Laila :-)

Janicke sa...

Hei :)
Jeg dumpet tilfeldig innom bloggen din og legger den gjerne til blogglisten min, for her vil jeg komme tilbake.
Trist å lese om lille Isak og skjønner at tiden nå er tung for deg.
Ville så gjerne bare legge igjen et lite spor og si at du har en flott blogg og en nydelig liten jente.
God jul :)