Dåp

Idag har vi vært stolte faddere til Guttorm i Byneset Kirke.
Jeg var veldig spent på forhånd, både ift Pernille som lett kan bli litt utålmodig og mine egne følelser på det å bære Guttorm til dåpen.
Men alt gikk over all forventning, og jeg pustet lettet ut når vi gikk ut av kirka.
På kirkebakken var det mange som kom bort til oss, både for å gratulere med dåpen og for å si at de syntes det var sterkt når jeg bar Guttorm opp til dåpsfontenen.
Da rant det noen tårer hos meg oxo, men det stoppa heldigvis ganske raskt.

Middagen besto av rømmegrøt&spekemat, kjempegodt!
Pernille var som vanlig veldig snill&blid, hun sov mens vi spiste middag og var i topp form når hun våkna. Fikk masse oppmerksomhet og var virkelig i slaget! Gjett om foreldrene ble stolte når vi fikk masse skryt av snuppa vår?! :)

Pernille fikk rosiner i kirka, og var superfornøyd!


Stolte faddere!


Go'snuppene mine!

Ingen kommentarer: