Julen 2008 under planlegging...

Jepp, da er vi igang med juleplanlegging.
Årets første julegaver er allerede kjøpt inn, og nye juleduker ligger i skuffa klar for stryking.

Stig var effektiv igår, og handla julegaver til alle nieser/nevøer (5 stk) på under 30 min.
Kjekt med en stor lekebutikk i nærheten, som kjører masse tilbud på kule leker. ;)
Silje sin julegave kom pr. post tidligere i uka, og mangler bare julepapir så er den klar.

Jeg har endel løse tråder enda, men er ferdig med Broder'n og sambo om ikke annet.
Har så smått begynt å kjøpe inn litt kalendergaver til Stig, pluss bursdagsgave.
(men hva skriver jeg ikke her, vet han er inne å smugleser innimellom. ;))

Besteforeldre & Oldeforeldre får lerretsbilde av Pernille.
I tillegg skal jeg scrappe et album til bestemødrene - da de har lagt inn et sterkt ønske om det. ;) Bør vel begynne å bestille opp bilder for fremkalling snarest, disse prosjektene har en tendens til å ta litt tid.

Vi feirer julaften på Moltmyra, med foreldrene mine som gjester.
Det blir sikkert koslig, første gang de skal være hos oss julaften.
Sist vi feira jul sammen, ble den tilbringt på barsel, St.Olav - etter Isak sin fødsel.
Det er ikke Silje-jul i år, hun var hos oss ifjor.
Men hun kommer nedover til Isak sin bursdag, og kanskje blir det enda en tur ifb julefeiringen - vi får se.

Må innrømme at jula ikke er helt den samme lenger, men håper og tror at Pernille kan gi meg litt godfølelse og julestemning etterhvert!

Ingen kommentarer: