Bryllup


Igår var vi i bryllup til et vennepar.

Bruden er med i syforeninga, og vi har kjent hverandre i 18 år!
Brudgommen har jeg vokst opp sammen med, så det er litt artig at akkurat de to fant hverandre. Det var et nydelig brudepar, med to utrolig fine unger som strålte fra morgen til kveld. Mange rørende øyeblikk, lommetørklet ble flittig brukt...;)

Vi damene i syforeninga "opptrådte" på scenen med egenkomponert sang, til stoor suksess!


Brudeparet hadde et sterkt ønske om at dette skulle bli en heidundrende fest, og det ble det virkelig!! Min "bedre" halvdel fikk litt for mye innabords og ville hjem aaaaltfor tidlig etter min smak. Men ettersom jeg var sjåfør, måtte jeg bare følge på...


Nytt bryllup i august; da skal enda ei dame i syforeninga til pers! Vi har vært venninner siden vi var 4 år, mange gode minner og artige episoder skal skrives ned til en ny sang! :)

Ingen kommentarer: