Så er vi her igjen...

Desember;

Forhåpninger

Glede

Spenning

Forberedelser

Kos

Bursdager

Sosialt samvær med familie, venner & kollegaer

God mat


Alt dette er desember for mange, også for meg!

Men samtidig har jeg en annen side av Desember;

Sjokk

Panikk

Krise

Kjærlighet

Tårer

Oppgitthet

Sinne

Stolt




Desember er Isak-måneden, det murrer i kroppen og tårene ligger rett bak den forventningsfulle latteren. Vi skal jo glede oss til jul, glede oss med Pernille og glede oss over at vi faktisk har det bra! Men inni hjertet mitt bor det en gutt, som jeg så gjerne skulle ha delt desember-gleden min med!

Når jeg tenner adventslyset sender jeg en tanke til Isak, og sier for meg selv; nå er vi her igjen, vennen min - et nytt år har gått. Men du er her, du er med oss hver dag og vi skal komme oss gjennom det denne gangen oxo!

3 kommentarer:

Lykkelinn sa...

Deres historie er så inderlig trist, men samtidig bærer den med seg mye vakkert også. Jeg synes det er fint å lese at han er med dere hver dag, selv om livet går videre og man får nye gleder&bekymringer. Håper dere får en fin desember, og at det blir plass til de gode minnene også!

Dreamgirl sa...

Ja, sårene gror aldri helt....
En klem til dere i dag :)

Lille my sa...

Sender over en stor klem til søte deg, mannen og lille Pernille! Det er virkelig en sterk historie. Og som du sier så kommer Isak alltid til å være med dere i hjertet, selv om dere så gjerne skulle hatt han her! Gla i deg!