Award



Jeg har fått en award fra Ellinor.

The rules of the award are:
1. Link back to the person who nominates you for this award.
2. Pass it along to 7 other inspiring bloggers
3, Share 7 things about yourself.


2. Den skal gies til 7 bloggere som inspirerer meg, men jeg ser at den har gått en runde eller to allerede så jeg nøyer meg med å si at den som vil ha den - ta den! :)

Hmm...7 ting om meg:
* har sagt opp en fast jobb, for å starte i et 6-måneders engasjement i Trheim kommune
* er avhengig av General porsjon
* må ha Extra Eucalyptus sammen med nevnte General
* liker å treffe venner, men synes dørstokkmila er utrolig tøff å komme seg gjennom
* elsker å planlegge oppussing, men hater å faktisk gjennomføre prosjektene - noe som ofte går utover mannen, som må avslutte prosjektet alene...
* har angst for ballonger, og gruer meg til den dagen Pernille forlanger ballonger til bursdagen sin...
* drømmer om hytte, som ligger ved sjøen med innlagt strøm, vann og gjerne bilvei helt frem...

Ingen kommentarer: