Ny frisyre

På torsdag skal jeg til frisøren, og nå har jeg lyst til å få kortere hår igjen.
Så langt hår som jeg har nå, har jeg ikke hatt siden jeg gikk på vgs! Ikke engang til bryllupet klarte jeg å spare til den lengden jeg har idag. Jeg trives definitivt mye bedre med kort hår! Men greit med litt forandring, og det har vært morsomt med litt andre hårstiler i løpet av sommeren's brylluper.
Men nå som det nærmer seg ferietur, med sol&varme frister det med mindre hår.
Og ikke minst; det skal bli deilig å bli kvitt disse krøllene som ødelegger alle mine planer...!!

Har fått beskjed om å sjekke ut hva jeg ser for meg, og evt. komme med bilde. Noe av disse kanskje?


Frisyr från Frilla.se


Frisyr från Frilla.se


Frisyr från Frilla.se

1 kommentar:

Dreamgirl sa...

Den i midten var råstilig :)