Her er vidunderet vårt!


Trenger jeg å si at jeg er en lykkelig utøvende mamma akkurat nå?! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hellemindussen :) Gratulerer

Miel sa...

Gratulerer så masse! Hilsen fra Chica;)

Anonym sa...

Gode tid, jeg kom ikke lenger enn HIT før jeg må legge inn en kommentar! FOR en skjønn liten venn! Kos deg med han, og husk at tida FLYR mens de er små, så nyt den. Ikke hør på dem som sier at du skjemmer han bort... Unger kan dø av for LITE omsorg, men ikke av for mye! Å, så rik du/dere er!
Gratulerer!
Klemmer fra Nunne i bestemors hus.

Anonym sa...

Jeg har lest HELE bloggen din, tørka tårer og føler at jeg dumma meg ut med det jeg skrev....Tilgi meg.. Var for rask!
Dere har sannelig hatt ei tøff tid! Syns du har vært lur som har skreve historien, det er godt å sette ord på ting som er vonde.
Sender en EKSTRA KLEM fra bestemorhuset!